Wiedza

LICZI LEX Rozwój w branży prawniczej

#5 klientów, na których nie marnuj swojego czasu i energii

W sprzedaży nie chodzi o to, by przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Ważne jest byś nie tracił czasu na tych problematycznych.

Udostępnij

Twoja kampania produktowa jest nieskuteczna? 6 możliwych powodów

Wydawanie pieniędzy, marnowanie czasu i zasobów nie jest trudne. Zwłaszcza, gdy mowa o kampaniach, mających z założenia promować Twoje nowe usługi lub produkty.

Udostępnij

Bezpieczny marketing. Na co należy zwracać uwagę?

Utrata danych, zablokowanie konta czy uszczerbek wizerunkowy. Jak uchronić się przed niechcianym ryzykiem?

Udostępnij

Zaangażowanie prawników na LinkedIn. Jak je zwiększyć?

Im bardziej prawnicy są aktywni na LinkedInie, tym więcej zyskuje na tym kancelaria. Jednak jak skłonić prawników do większego zaangażowania?

Udostępnij

Wewnątrz czy na zewnątrz – kto powinien zajmować się marketingiem kancelarii?

Obecnie prawnicy już nie zastanawiają się nad tym, czy należy inwestować czas oraz zasoby w marketing kancelarii. Zadają za to konkretne pytania o najlepszą formę współpracy w tym obszarze.

Udostępnij