Wiedza

Legal Business Development

Jak tworzyć infografiki prawne, żeby to miało sens?

Właściwie przygotowana infografika może zwrócić uwagę klienta i stanowić cenny element content marketingu kancelarii. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas jej tworzenia?

Udostępnij

#5 klientów, na których nie marnuj swojego czasu i energii

W sprzedaży nie chodzi o to, by przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Ważne jest byś nie tracił czasu na tych problematycznych.

Udostępnij

Twoja kampania produktowa jest nieskuteczna? 6 możliwych powodów

Wydawanie pieniędzy, marnowanie czasu i zasobów nie jest trudne. Zwłaszcza, gdy mowa o kampaniach, mających z założenia promować Twoje nowe usługi lub produkty.

Udostępnij

Bezpieczny marketing. Na co należy zwracać uwagę?

Utrata danych, zablokowanie konta czy uszczerbek wizerunkowy. Jak uchronić się przed niechcianym ryzykiem?

Udostępnij

Zaangażowanie prawników na LinkedIn. Jak je zwiększyć?

Im bardziej prawnicy są aktywni na LinkedInie, tym więcej zyskuje na tym kancelaria. Jednak jak skłonić prawników do większego zaangażowania?

Udostępnij