Wiedza

LICZI LEX Rozwój w branży prawniczej

Dlaczego warto stawiać na prawnicze produkty hybrydowe?

Świadczenie usług prawnych w ramach jednej specjalizacji już nie wystarcza. Klienci coraz częściej decydują się na współpracę z kancelariami, które mogą zaoferować im o wiele więcej.

#MORSOWAŁEM. Jak wykorzystywać RTM w marketingu kancelarii?

Hasztag #morsowałem stał się ostatnio bardzo popularny w social mediach. Czy kancelariom i prawnikom wypada wykorzystywać #morsowałem i inne rodzaje RTM (Real-time Marketing) w swoich działaniach marketingowych?

Udostępnij

Jak tworzyć infografiki prawne, żeby to miało sens?

Właściwie przygotowana infografika może zwrócić uwagę klienta i stanowić cenny element content marketingu kancelarii. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas jej tworzenia?

Udostępnij

#5 klientów, na których nie marnuj swojego czasu i energii

W sprzedaży nie chodzi o to, by przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Ważne jest byś nie tracił czasu na tych problematycznych.

Udostępnij

Twoja kampania produktowa jest nieskuteczna? 6 możliwych powodów

Wydawanie pieniędzy, marnowanie czasu i zasobów nie jest trudne. Zwłaszcza, gdy mowa o kampaniach, mających z założenia promować Twoje nowe usługi lub produkty.

Udostępnij