Na stronie internetowej możemy instalować wtyczki, czyli dodatkowe moduły, które rozszerzają jej właściwości. Czy umieszczanie na stronie wtyczek Social Media daje jakiekolwiek wymierne korzyści?
Na co zwrócić uwagę, gdy dany klient jeszcze nas nie zna i nigdy z nami nie współpracował? Przedstawiam sposoby na to, by wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów i zwiększyć tym samym szansę na sprzedaż.
Świadczenie usług prawnych w ramach jednej specjalizacji już nie wystarcza. Klienci coraz częściej decydują się na współpracę z kancelariami, które mogą zaoferować im o wiele więcej.
Hasztag #morsowałem stał się ostatnio bardzo popularny w social mediach. Czy kancelariom i prawnikom wypada wykorzystywać #morsowałem i inne rodzaje RTM (Real-time Marketing) w swoich działaniach marketingowych?
Właściwie przygotowana infografika może zwrócić uwagę klienta i stanowić cenny element content marketingu kancelarii. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas jej tworzenia?
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda