Wiedza

LICZI LEX Rozwój w branży prawniczej

Wtyczki Social Media na stronie kancelarii. Czy są w ogóle potrzebne?

Na stronie internetowej możemy instalować wtyczki, czyli dodatkowe moduły, które rozszerzają jej właściwości. Czy umieszczanie na stronie wtyczek Social Media daje jakiekolwiek wymierne korzyści?

Udostępnij

Co wzbudza zaufanie potencjalnego klienta kancelarii?

Na co zwrócić uwagę, gdy dany klient jeszcze nas nie zna i nigdy z nami nie współpracował? Przedstawiam sposoby na to, by wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów i zwiększyć tym samym szansę na sprzedaż.

Udostępnij

Dlaczego warto stawiać na prawnicze produkty hybrydowe?

Świadczenie usług prawnych w ramach jednej specjalizacji już nie wystarcza. Klienci coraz częściej decydują się na współpracę z kancelariami, które mogą zaoferować im o wiele więcej.

#MORSOWAŁEM. Jak wykorzystywać RTM w marketingu kancelarii?

Hasztag #morsowałem stał się ostatnio bardzo popularny w social mediach. Czy kancelariom i prawnikom wypada wykorzystywać #morsowałem i inne rodzaje RTM (Real-time Marketing) w swoich działaniach marketingowych?

Udostępnij

Jak tworzyć infografiki prawne, żeby to miało sens?

Właściwie przygotowana infografika może zwrócić uwagę klienta i stanowić cenny element content marketingu kancelarii. Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas jej tworzenia?

Udostępnij