Wiedza

LICZI LEX Rozwój w branży prawniczej

Czy marka osobista prawnika wystarczy by wypromować kancelarię?

Wyobraźmy sobie, że mamy w kancelarii asa w rękawie, czyli świetnego prawnika. Dodatkowo jest bardzo aktywny na LinkedInie, nagrywa Reelsy czy TikToki, występuje w mediach i na licznych konferencjach, a artykuły pisze chyba nawet, gdy śpi. Dzięki niemu kancelaria ma sporo zapytań od klientów. To niewątpliwie świetna sytuacja, ale co w sytuacji, gdy nagle stracimy…
Dowiedz się więcej

Udostępnij

Jakość usług prawnych: magnes przyciągający nowych klientów?

W środowisku prawniczym jakość jest uznawana za jedyną przewagę sprzedażową i traktowana niczym magnes przyciągający klientów. Niektórzy wierzą nawet, że nie potrzebują wychodzić do klientów, bo jakość ich usług powinna zrobić to za nich. Jednakże, czy naprawdę jakość sama w sobie wystarczy, by skłonić klientów do wyboru danej kancelarii? Warto się zastanowić, czym tak naprawdę…
Dowiedz się więcej

Udostępnij

W czym mogą pomóc partnerzy biznesowi w rozwoju Twojej kancelarii?

Razem można osiągnąć więcej. Dlatego warto szukać partnerów biznesowych, by Twoja kancelaria mogła szybciej się rozwijać.

Udostępnij

Publikujesz posty i nic się nie dzieje? Oto powody

Frustracja, zniechęcenie i brak motywacji towarzyszą wszystkim tym, którzy próbują przebić się w mediach społecznościowych ze swoimi postami, a jednak wyświetleń i obserwujących nie przybywa. Dlaczego tak się dzieje?

Udostępnij

Wtyczki Social Media na stronie kancelarii. Czy są w ogóle potrzebne?

Na stronie internetowej możemy instalować wtyczki, czyli dodatkowe moduły, które rozszerzają jej właściwości. Czy umieszczanie na stronie wtyczek Social Media daje jakiekolwiek wymierne korzyści?

Udostępnij